LOT
login: hasło: >> zaloguj się

ITB 2011

z dnia 11.03.2011

 

Obecnie trwają największe na świecie i najważniejsze dla branży turystycznej targi ITB w Berlinie podczas których Polska po raz pierwszy jest Krajem Partnerskim.
Polska prezentuje kampanię reklamową, której bohaterami jest pięć postaci – „stworków”, inspirowanych modą na „vinyl toys”, które aktualnie robią prawdziwą furorę. Każda z postaci ma na swoim korpusie jedną z liter słowa POLEN oraz wkomponowane piłki futbolowe jako odnośnik do UEFA EURO 2012. Zadaniem niezwykłych, modernistycznych stworków jest zaprezentowanie Polski jako kraju różnorodności kulturowej, krajobrazowej i rozrywkowej, w którym każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Polska podczas otwarcia targów zaskoczyła ponad czterotysięczną widownię multimedialnym i trójwymiarowym show pt. "Move Your Imagination", czyli "Pobudź swoją wyobraźnię" to motto tegorocznej prezentacji Polski na targach turystycznych ITB. Otwarcie we wtorkowy wieczór pokazało, że Polska chce się zaprezentować jako kraj nowoczesny, który jednocześnie pielęgnuje własne tradycje. Minister sportu i turystyki, Adam Giersz powiedział podczas otwarcia, że "Polska zaprasza do odkrycia jej na nowo, jako kraju kreatywnego, o bogatej kulturze i fascynującym krajobrazie". Prowadząca otwarcie Pani Monika Richardson przeprowadziła, krótki wywiad z gościem honorowym otwarcia targów, którym był Pan Prezydent Lech Wałęsa.  
Widowiskowy pokaz multimedialno-taneczny zaprezentował polskie walory turystyczne przy pomocy trójwymiarowego filmu animacyjnego, który interaktywnie wciągnął do zabawy także publiczność. Główna część animacji nawiązywała do zbliżających się mistrzostw Europy UEFA w piłce nożnej w 2012 roku. Film reżyserował Tomasz Bagiński. Jedna sekwencja trójwymiarowej prezentacji była integralną częścią pokazu tańca nowoczesnego na koniec wieczoru.
Wieczór zwieńczył bankiet dla ponad czterotysięcznej widowni na którym mistrzowie polskiej kuchni serwowali to co w polskiej kuchni najlepsze, a na scenie występowali polscy wykonawcy wyłącznie z polskimi piosenkami.
Podczas samych targów Polskę reprezentuje na 1500 metrach kwadratowych 70 polskich wystawców z 16 regionów.
Oferty z Mierzei Wiślanej można znaleźć na stoisku Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Dużym zainteresowanie cieszyła się makieta pochylni Oleśnica na Kanale Elbląskim. Makieta została stworzona w ramach współpracy trzech powiatów -- iławskiego, ostródzkiego i elbląskiego.
Przed nami kolejne imprezy targowe: VI Podlaskie Targi Turystyczne w Białymstoku w dniach 18-20 marca, XVI Targi Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie w dniach 1-3 kwietnia, Krakowski Salon Turystyczny w dniach 8-9 kwietnia oraz Gdańskie Targi Turystyczne GTT w Gdańsku w dniach 15-17 kwietnia.
Szukajcie nas na stoiskach Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Mierzei Wiślanej lub poszczególne miejscowości: Stegna, Sztutowo, Krynica Morska. Atrakcji nie zabraknie.
Nasz portal zaprezentuje nowy katalog - przewodnik po Mierzei Wiślanej.
Serdecznie zapraszamy.

Galeria

Język polski English Deutsch Русский