LOT
login: hasło: >> zaloguj się

ZAPYTANIE OFERTOWE na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Mierzei Wiślanej i Pn. Żuław

z dnia 02.09.2014

ZAPYTANIE OFERTOWE
na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej
Mierzei Wiślanej i Pn. Żuław
 
Zamówienie jest realizowane w ramach programu operacyjnego „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013”  4 osi priorytetowej „Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa”
 
Lokalna Organizacja Turystyczna w Krynicy Morskiej z siedzibą w Krynicy Morskiej, ul. Górników 15, NIP: 5792057709, Regon: 193040870, wpisaną do KRS pod nr : 0000203215 reprezentowanym przez: Adrian Bogusłowicz – prezes zarządu.
 
Przedmiot zmówienia:
  • opracowanie koncepcji przekazu, strategii oraz hasła medialnej kampanii promocyjno-wizerunkowej o szerokim zasięgu w zakresie promocji pobytów krótkoterminowych (2 – 5) dni na Mierzei Wiślanej i Pn. Żuławach w okresach poza sezonem letnim.
  • opracowanie harmonogramu produkcji i emisji/ekspozycji poszczególnych części składowych zamówienia na wszystkich nośnikach, zawierającego m.in. terminy potrzebne na opracowanie kreacji i produkcji poszczególnych reklam oraz terminy emisji/ekspozycji.
  • zakup mediów wraz z nośnikami, emisja i ekspozycja.
 
Cele:
  • promocji pobytów krótkoterminowych (2 – 5) dni na Mierzei Wiślanej i Pn. Żuławach w okresach poza sezonem letnim ( gminy Krynica Morska, Sztutowo, Stegna, Nowy Dwór Gdański, Ostaszewo, Cedry Wielkie, Pruszcz Gdański)
  • zapewnienie jak największej skuteczności w dotarciu do grupy docelowej ( mieszkaniec dużej aglomeracji miejskiej lub najbliższych okolic w wieku 35-50 lat)  oraz przyczynienie się do wzrostu świadomości mieszkańców ( Gdańsk, Olsztyn, Warszawa) atrakcyjności regionu w posezonowym okresie.
 
Kluczowe założenia zamówienia:
opis kampanii:
kampania obejmuje:
- produkcję i emisję (Internet, kino) spotu filmowego poświęconego promocji walorów turystycznych Mierzei Wiślanej i Pn. Żuław
- stworzenie strony internetowej – przewodnik po regionie
- przeprowadzenie kampanii socialmedia (Facebook)
- opracowanie i wydruk – mapki turystycznej regionu z indywidualną grafiką skupiającą wszystkie gminy i ich najważniejsze atrakcje i charakter regionu
- produkcję i ekspozycję outdoorową poświęconą żeglarstwu zimowemu na Zalewie Wiślanym – Mierzeja Wiślana,
kampania promocyjno-wizerunkowa ma w sposób kompleksowy, wielokanałowy, spójny 
 i atrakcyjny promować region jako całość z uwzględnieniem naturalnych walorów Mierzei Wiślanej oraz bogactwa historyczno-kulturalnego Pn. Żuław
przekaz kampanii:
kampania ma pokazywać atrakcyjność wypoczynku poza sezonem letnim uwzględniając  przyrodnicze walory Mierzi Wiślanej oraz bogactwa historyczno-kulturalnego Pn. Żuław 
hasło kampanii:
Wykonawca musi opracować element przewodni kampanii, który będzie spójny dla wszystkich kanałów i narzędzi promocyjnych zastosowanych w kampanii;
grupa docelowa:
kampania ma być skierowana do mieszkańców najbliższych aglomeracji miejskich ( Gdańsk, Olsztyn) oraz Warszawy. Jest to kampania o szerokim zasięgu, w której odbiorcą jest osoba dojrzała szukająca spokojnych miejsc na wypoczynek niezależnie od terminu letnich wakacji szkolnych. Osobną grupą są osoby aktywnie uprawiające sport ( żeglarstwo- zwłaszcza windsurfing i kitesurfing).
zasięg:
mieszkaniec regionu oddalonego do 2h jazdy samochodem od mierzei i mieszkaniec miasta Warszawa i okolic – przy wyborze mediów i nośników należy brać pod uwagę zasięg, muszą to być media o zasięgu regionalnym i lokalnym, które generują największą efektywność (np. słuchalność, oglądalność).
Promocja zimowej odmiany żeglarstwa  w regionie najatrakcyjniejszym dla żeglarstwa letniego ( Półwysep Helski w okresie czerwiec-sierpień)
 
Termin realizacji zamówienia: sierpień  2014 – czerwiec 2015. 
W związku z powyższym, w przypadku zainteresowania wykonaniem usługi, prosimy o przedstawienie oferty zawierającej: 
 
1. Założenia kampanii wraz z podaniem planowanych działań. 
2. Całkowity koszt realizacji usługi (kwota netto i brutto). 
3. Liczba emisji poszczególnych działań planowanych w ramach kampanii wraz z podaniem czasu emisji oraz harmonogram. 
 
Przy wyborze oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: cena, atrakcyjność oferty.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: adrian@mierzeja.com  (tel. 602 868 086) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.09.2014. 
Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.

Pliki do pobrania

Zapytanie ofertowe - wersja do pobrania (plik pdf, 299.6kB)
Język polski English Deutsch Русский